OBJECTIUS
- Conèixer el concepte d'autoestima
- Diferenciar entreautoestima lata i autoestima baixa
- Conèixer l'autoestima dels alumnes
ACTIVITATS
- Conèixer el concepte d'autoestima
- Diferenciar entreautoestima lata i autoestima baixa
- Conèixer l'autoestima dels alumnes
ACTIVITATS
Al començament de la classe es va repartir a cada alumne un full amb les normes de la classe que ells mateixos van el·laborar.
A la tercera sessió es va començar a treballar dinàmiques sobre l'autoestima. Abans d'introduir un power point sobre els conceptes d'autoestima, autoestima baixa i autoestima alta, es va fer una pluja d'idees per observar els coneixements previs que tenien elsalumnes sobre aquests conceptes. Després de visionar el power point que pots veure en el seguent enllaç:
http://www.slideshare.net/escuelaparapadressesc/autoestima-adolescente,es va fer una primera activitat que consitia en dibuixar la mà en un foli i a cada dit escriure una característica de la teva personalitat (en aquest cas no s'especifica si la característica a de ser positiva o negativa o sobre quins aspectes en concret tal com es farà en l'activitat següent). D'aquesta manera cada alumne posava aquelles idees que li sorgien al moment, potser d'aquesta manera es va provocar plasmar el pensament de cadascú de forma que sorgien les primeres impressionsque tenen d'ells mateixos. El resultat va ser que en general el grup té una autoestima alta ja que la majoría de característiques sobre la seva personalitat eren de tpus: sóc simpàtic, guapo, agradable, comprensiu,etc. Cada alumne va compartir amb els companys en veu alta una de les característiques que havia escrit explicant perquè es definia d'aquella manera.
Ja que no donava temps a realitzar la segona part de la dinàmica sobre l'autoestima es va acabar la classe deu minuts abans per continuar el dia següent començant la segona part de l'activitat des del principi.
Aquesta és una mostra sobre l'activitat realitzada:
No hay comentarios:
Publicar un comentario