OBJECTIUS
- El·laborarconjuntament les normes de classe
- Conèixer el significat del concepte d'habilitats socials
ACTIVITATS
En aquesta segona sessió vam continuar amb l'el·laboració de les normesde la classe. Atenent a les normes que es van redatar per parelles, al resultar massa generals vaig decidir agrupar-les en tres grups: respecte als companys, respecte a lprofessor cura del material i les instalacions. Vaig explicar aquest agrupament alsalumnes i es va demanarque per a cada grup es redactessin 5 normes més concretes. Es van formar tres grups de cincalumnesper fer la dinàmica. Un cop el·laborades les normes les vamposar en comú i es van acordar entre tots.
A la segona part de la sessió es va començar amb una pluja d'dees sobre el concepte i el significat d'habilitas socials i per a què es creu que ens poder servir, tot acompanyat d'un power point on s'expliquen aquests continguts. El podeu visualitzar al seguent enllaç: http://www.slideshare.net/evabelda2/lashabilidadessocialesylostipos-de-comunicacin
AVALUACIÓ
- Coneixements previs sobre el signifiat del concepte habilits socials.
Comentari 24 abril
ResponderEliminarHola Eva,
veig que estàs fent molta feina i molt interessant. M'agrada molt com heu programat les deu sessions.
Comentes a la 1a sessió que has adjuntat el test de Michelson, jo no l'he trobat. L'has penjat?
Quan entris una sessió nova, anirà bé que al final facis una valoració personal sobre la sessió. Per exemple: Ha anat bé? Com t'ha sentit? Creus que ha estat útil?, o altres coses que vulguis comentar.
També anirà bé que a les properes sessions que pengis els hi posis una etiqueta sobre de quina fase del teu Pla de treball formen part.
Seguim endavant,
Anna Ristol
Consultora UOC