Encara que les sessions no han acabat es poden fer unes conclussions del projecte de forma general, dic de forma general ja que és a l'última sessió on es tenen més dades respecte a la conclusió del taller d'habilitats socials realitzat, ja que els alumnes faràn una autoavaluació del seu procès d'aprenetatge i una avaluació del meu pocès d'ensenyament així com una opinió personal sobre el taller en general.
Estic contenta del procès seguit encara que ha faltat temps per treballar totes les activitas proposades en un primer moment al borrador del pla de treball i algunes activitats han estat modificade,s ja que he pensat que eren més motivadores per treballar amb el grup.
La participació dels alumnes ha estat bona en general, crec que han millorat en les normes de comunicació a l'aula que era el principal objectiu del programa, aconseguir un comportament més assertiu a l'aula: aixecar la mà per parlar, respectar el torn de paraula, no descalificar als companys ni al professor, no insultar, atendre al professor, no jugar amb el material,etc.
La motivació ha estat més alta en algunes activitats que en altres, l'activitat sobre la pressió de grup els va agradar molt així com la conèixer més als altres.
El treball realitzat ha resultat molt beneficiós des del punt de vista tant professional com personal, el centre ha recolzat molt la meva feina, he tingut llibertat d'elecció en les activitats i m'he sentit molt valorada. Els alumnes m'han fet passar molts bons moments, és el que més m'agrada de la feina realitzada: aprendre conjuntament, jo d¡ells i ells de mi, és el més enriquidor com a mestra, com a psicopedagoga i com a persona.
Sembla molt interessant, a mi m'agrada molt treballar també les habilitats socials. Una cosa, la participació de l'alumnat dius que ha sigut bona. Però i la dels mestres? T'han facilitat la consecució dels teus objectius o s'han desentés?
ResponderEliminar